fbpx

Groeit jouw bedrijf door gebruik van online zichtbaarheid?

Ieder bedrijf heeft wel een website, maar is jouw website helemaal aangepast naar de nieuwe standaarden? Een hoop organisaties vergeten bijvoorbeeld hun website aan te passen voor mobiel/tablet gebruik. Wees je ervan bewust dat de consument voor zo’n 80% kijkt via een mobiel of tablet en niet via een dekstop/laptop. Ik zie helaas nog veel onaangepaste websites en dat is zonde. Want een consument kijkt niet verder als het niet leesbaar is. En dan loop jij verkoop mis. Naast je website kun je jouw online zichtbaarheid vergroten door gebruik van social media. Waar zit jouw klant? Zit jouw klant op Facebook? Gebruik Facebook! Zit jouw klant op LinkedIn? Gebruik LinkedIn! Zichtbaar zijn op social media hoeft niet perse geld te kosten. Al post je 2 berichten per week op je pagina ben je al zichtbaar. En belangrijker nog het algorimte in de desbetreffende programma’s pikken jou sneller op als je actief bent. Uiteraard kun je er voor kiezen om wel te adverteren op social media. Het voordeel van online adverteren is dat je zelf je doelgroep kan maken. Als je een advertentie in een krant zet dan is je doelgroep gigantisch breed. En geef je geld uit aan niet ge├»nteresseerden. Online zet je in op jouw doelgroep. Daarnaast kunnen we de klant door de online kanalen heen leiden als er interesse getoond wordt. Hierdoor verleiden we de klant┬á om jouw product/dienst aan te schaffen.

Hoera! Ik ben Facebook advertentie expert

Ik probeer altijd trainingen te volgen om mij zelf te kunnen verdiepen en om expert te worden in mijn vak. Na mijn training vorig jaar bij Mark Bongers werd het tijd om een verdiepende Facebook cursus te volgen. En daar kwam Birgit Luijk in beeld. Zij bood precies het programma wat ik nodig had. Het fijne is dat je het geleerde direct bij klanten in de praktijk kan brengen en daarbij een extra hulplijn hebt.